A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2009.05.26. 14:17 Jane Doe

Egy világ dőlt össze bennem

Azért ennyire nem vészes, és túl fogom élni.

Mindig is éreztem, hogy valami nem stimmel azzal a fiatal fickóval, aki gyakran segített kinyitni az ajtót, felvinni a babakocsit a lépcsőn. Nagyon szimpatikus volt, talpig bringás cuccban (ezzel amúgy is akárki belopja magát a szívembe - csatolva az előző bejegyzésemhez, egy bringás hajléktalannal biztosan elnézőbb vagyok) és öltönyben is egyformán galamblelkű volt, de valamit akkor is éreztem.

Aztán jött velünk szemben az utcán, nyúlt a táskájához, üdvözülten mosolygott, és én arra gondoltam, hogy ugye nem fog elővenni egy szektás prospektust, ugye nem?!

De vett, de vett, de vett. Köszönt, elnézést kért, mert látta, hogy sietek és átnyújtotta a kiadványt... Elfogadtam, neki nem tudtam nemet mondani (azokat az aszott nőszemélyeket szoktam csak lerázni és arra gondolni, hogy ezeknek sincs jobb dolguk, mint a hittérítés). Most aztán megnéztem, melyik szektához tartoznak ezek a jóemberek, akik minden héten megállítanak, sőt némelyek fel is csöngetnek. Jehova Tanúi volnának.

Akkor az előző bejegyzést módosítanám azzal, hogy a szociális érzékenységemet ők is rendesen tudják karcolni.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr561144802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiffany 2009.05.30. 11:36:56

A múlt hétvégén vártam a "segítő kezeket" a Fehérvári úti piacnál, hogy segítsen a drágám, hazavinni a mérhetetlen mennyiségű zöldséget és egyebet amit magunknak vásároltam.Álltam az árnyékban a csarnok falának dőlve. Előttem egy taxi állomás.Ott is állt egy-két sofőr. Majd jött egy új, fékezett, kiugrott s integetni kezdett, s közben érzékien mondogatta az érzéki szájával, szépségem, de gyönyörű vagy!
Kihúztam magam, mosolyogtam, sőt rámosolyogtam, ......addigra ért oda hozzá egy 19 éves BARBI LÁNY , összefonódtak, csókolózni kezdtek, s nekem meg még az élettől is elment a kedvem:-P
Így múlik el a világ dicsősége.....:-))
süti beállítások módosítása