A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2009.05.28. 14:45 Jane Doe

Visszakézből ugyanezt

Minél vacakabb egy kocsi, annál hangosabb a riasztója. Kívánom a bordó Suzukis szomszédunknak, hogy élje át ugyanazt, mint mi: éjszaka háromnegyed 2-től 20 percen át vijjogott az autó riasztója. A tahója aztán végre csak felébredt, párat kipittyegtetett a függőfolyosóról és végre csend lett. De akkor már a ház egy emberként puffogott.

A baj az, hogy Pimpike is a puffogók közt volt, dobálta ki a cumikat, az apját elhajtotta, mert az anyját és a szoptatást követelte. Borzasztó, hogy félórával előtte szoptattam meg és fektettem le, nem tehetek én arról, hogy aztán megint felvertek bennünket (Pimpi se tehet róla, tudom). Iszonyúan ideges voltam, nem sok kellett volna ahhoz, hogy mezítláb, pizsamában menjek ki az esőbe és egy húsklopfolóval verjem szét a motorháztetőt, csapkodtam, végül átmentem a gyerekhez és elmagyaráztam, hogy anyucinak nagyon fájnak a mellei (tényleg), adok inkább teát, simogatom is, csak maradjon csendben és pihenjen. Kérte, hogy vegyem ki. Jó, akkor összebújtunk a fotelban. Kb. negyedórát kucorgott így a mellkasomon, aztán mondtam neki, hogy teszek neki be egy kispárnát, ahhoz is odabújhat, mint a nagyfiúk, meg ivott sok teát és végre hagyta, hogy elhagyjam a szobáját. Aztán mindenki szépen elszenderedett.

Ennél már csak az volt a szebb, amikor reggel 7-kor a falszomszéd elfajzott kutyájának elmebajos ugatása ébresztett.

Tanyára kéne menni. A családi házas övezet nem jó, mert ott random flekkent sütnek, füvet nyírnak, flexelnek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr181148986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiffany 2009.05.29. 16:22:04

Láttam egy kéglit, mit kéglit, álomházat, álomhelyen a Domony völgyben ( A Klaussmann Viktoré- pedig nem is szeretem ezt a fickót, se, se , se,...)
De a Domony völgy az valami csodás!!! 15 prcre van a Hősök terétől az M3-on.
Mikor megláttam a Deko Tv adásában, azonnal pakolni akartam, és menni....-P
De hova, de hova, de hova.... s mibűl?
Erről már lecsúsztam, DEEEEEEE! Te ha tudod nézd meg, gyönyörűűűűűű
Ott lehetne ideálisan, boldogan környezetbarátin, természettel karbaöltve és, és és.... ott lehetne élni.
Ha nem is költöztök azonnal,:-P DDDD, feltétlen pillants rá, tényleg ideális.
é.
süti beállítások módosítása