A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2009.05.29. 15:17 Jane Doe

Szülői kiskáté

Dorothy Law Holtz: Egy élet a kezedben

Ha egy gyermek kritizálva él,
megtanulja, milyen megbélyegezettnek lenni.
Ha egy gyermek ellenségeskedésben él,
megtanul veszekedni.
Ha egy gyermek kicsúfolva él,
megtanul szégyenlősnek lenni.
Ha egy gyermek megszégyenítve él,
megtanul bűnösnek lenni.
Ha egy gyermekek toleranciában él,
megtanul türelmesnek lenni.
Ha egy gyermekek bátorítva él,
megtanul bizalommal élni.
Ha egy gyermek megdicsérve él,
megtanulja megbecsülve érezni magát.
Ha egy gyermek méltóságban él,
megtanulja az igazságot.
Ha egy gyermek biztonságban érzik magát,
megtanul hinni.
Ha egy gyermek hitelesen él,
megtanulja, mit jelent szeretni.
Ha egy gyermek elfogadva és barátságban él,
megtanulja megkeresni a szeretet a világban.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr901151075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamua 2009.06.03. 07:35:24

ez nálunk a gyerekorvosi rendelőben van az ajtóra kifüggesztve. amikor először olvastam, majdnem könnyes lett a szemem, aztán fogtam a mobilomat, és belepötyögtem az írója nevét és a címét, hogy majd alkalomadtán rákeresek a google-ban - ez már vagy egy éve volt és megelőztél.:)
nagyon szép, nagyon igaz, egyetértek minden sorával.

Jane Doe 2009.06.03. 14:57:24

Én Albert Györgyi egyik könyvében olvastam, szintén kiírtam a szerzőt, címet, rákerestem, hogy majd kiteszem ide is, aztán teltek a hónapok. :) Amikor borzalmasan padlón vagyok, jó elolvasni, hogy észhez térjek tőle.

Lélekbúvár · http://www.lelekapolas.hu 2009.06.06. 11:54:51

Én pedig egyszer e-mailben kaptam meg.
Ki van függesztve a faliújságunkra...
süti beállítások módosítása