A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2010.06.11. 14:27 Jane Doe

Nyári rajz

Ma volt a 7. arcüreg-öblítés. Utána megvizsgálta Pimpit a doktornő (kontroll már csak 2 ezer Ft), a javulás mérhető, a timpanometria grafikonja végre púposodik, de még nem teljes a gyógyulás, 2 kezelés biztosan kell.  Addig viszont nincs közösség. Azt azért fontosnak tartom elmondani, hogy a gyerekorvos már gyógyultnak nyilvánította Pimpit 1 hete, és mivel látszólag már én is egészségesnek gondoltam, simán vittem volna jövő héten bölcsibe, de bizony még mindig tudnak neki leszívni váladékot, és még lehet a fülén is javítani. Kb. csütörtökre lenne menetkész, de akkor meg már csak 2 nap van hátra a bölcsi nyári zárásáig, arra meg én be nem viszem a gyereket. Így a hétfő délutáni ballagásra besurranunk, aztán legközelebb augusztus elsején lépjük át a küszöböt. Ennek Pimpi nagyon örül, ugyanis mostanság minden reggel sírással ment be a csoportba, már ha nem markolta az én testemet és könyörgött, hogy menjek be én is.

És még a végén normális anya lesz belőlem, mert én úgy örülök, hogy nem kell bölcsibe menni, és hogy együtt lehetek a fiammal, hogy csak na. Mióta Pimpikém úgy döntött, hogy szófogadóan viselkedik, és csak kicsit cincálja az idegeimet, azóta kivirágzott a kapcsolatunk, és imádunk közösen császkálni, dolgozni, vásárolni, ügyintézni. Azt a néhány kósza érdekellentétet meg simán tudom kezelni. Jó nekünk! És pláne jó, hogy Mr. Doe fizetéséből én itthon "nyaralhatok" a gyerekkel, nem kell azon izgulnom, hogy felkopik-e az állunk. Most élem a másodvirágzását a kismamaságomnak. Nagyon boldog vagyok, inspirál, tele vagyok erővel, tervvel és csordultig szeretettel.

És akkor június végén utazunk anyósomékhoz, ott kb. 1,5-2 hetet unokáztatok, Mr. Doe csak pár napot lesz velünk, aztán ő jön vissza dolgozni. Utána itthon rendezzük sorainkat, majd utazunk az én szüleimhez, ott is hosszast időzünk a gyerekkel, Mr. Doe jön vissza pénzt keresni, mi meg strandolunk, vadasparkozunk, majd esmét haza. Akkor meg már jön augusztus, utolsó hónap a bölcsiben, és szeptember 1-jétől pedig óvoda.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr932074278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barnamama 2010.06.13. 22:11:53

de jó is ezt olvasni:-))szép nyarat kívánok nektek!!!
süti beállítások módosítása