A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2010.11.16. 14:56 Jane Doe

Apró-cseprő

Elintéztem az internet előfizetés átíratását (megváltozott a szolgáltató és most az újjal is szerződni kell, így egyébként olcsóbb is havi 500 Ft-tal). Elintéztem, hogy legyen akkor kábeltévénk is, mert ha itt van apu, és épp nem unokázik, vagy velem csatangol, akkor unatkozik, meg a rajzfilmek, ismeretterjesztők is jól jönnének most már. Beszereztem az új csövet a porszívóhoz, mert a régi karrierje derékba tört - így most Pimpikémre lecsapok ovi után, és galád módon kiöblítem az arcüregét. Igaz, csak 1 napot hagytam ki, nem is vészesen taknyos, ne de folyamatosan, reggelente dugul az orra, aztán napközben is folydogál. Este megyünk a maszek allergológushoz, megszakértetjük a gyerek nátháját és folyton könnyes szemét, mert a gégész gyógyultnak nyilvánította, ott most egyelőre nincs több körünk.

Közben Mindenszentek is lefutott. Az új faragott fejfát még az ünnep előtt küldte a debreceni mester, bezzeg a helyi kovács szerdán még bele se kezdett a koszorútartóba, holott 1,5 hónapja adtuk le a rendelést, és apu akkor már 3. alkalommal ment a nyakára ellenőrizni a munkáját. Végül apu felfedezett a mester udvarán egy egyszerűbb verziót, rábökött, hogy akkor egy olyat elvállalna-e. Emberünknek a csabai kolbászfesztivál volt a legfontosabb, de vasárnap délben csak el tudtuk hozni a szerkezetet, ebéd után pedig installáltuk a szép koszorútartót a temetőben. Egyébként remek munkát végzett a kovács is, de nagyon-nagyon végszóra lett kész. Jövő pénteken utazom haza, nevelés nélküli nap lesz az óvodában. Megpróbáljuk a sírt fakéreggel beborítani, ha Pimpi nem betegszik le, akkor ő is jöhet segíteni.

Viszont attól tartok, hogy bennem valami vírus munkálódik, mert olyan lekvár vagyok, és elkezdett minden csontom fájni, meg a bőröm, ami nálam az influenza előjele. Pedig pont reggel gondoltam arra, hogy mostanában milyen jól bírom.

Tartom a heti 1-3 álláspályázati szintet, eddig egy nemleges visszajelzést kaptam, mindenki más néma, mint a sír.

És állati jó fekete felsőket túrtam a Hádában, lassan függővé válok (csak a ruhák bűzét tudnám feledni, kb. 3-szori mosás után múlik el az a tipikus turkálószag).

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr92452543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

windmilly · http://oroszlan.inda.hu 2010.11.23. 09:57:53

Talán tegnap hallottam a rádióban egy állláskeresős elemzős riportot.A szakinő azt mondta, kb. 150 próbálkozás az első etap.
Ha addig nem jön semmi, stratégiát kell váltani.
De ami a lényeg: NEM VELED VAN A BAJ!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása