A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2013.05.14. 17:08 Jane Doe

Hóhért

Lassan második éve nyomom a közszolgálati ügyfélszolgaságot, hallgatom, hogy az anyám picsáját, meg hogy mondjuk meg a zorbánnak és már egészen megszoktam, csak kicsit emelkedik meg a pulzusom és a vérnyomásom egy-egy IMEI-ből adaptációs szabadságon köztünk tartózkodó agymenésén. És amikor én leszek az ügyfél, mindig elnézést kérek, ha szidom a szolgáltatást, mert az ügyfélszolga csak kicsit tehet róla, épp csak annyiban hibás, hogy mondjuk bunkó, meg harapófogóval kell belőle kiszedni az információt (természetesen én nem ilyen vagyok, hanem...)

Aztán tegnap is akasztották a hóhért. Elment otthon a net. Mr. Doe otthon maradt az ugatva köhögő gyermekkel, dolgozott volna, de nem tudott. Megpróbálta bejelenteni a hibát, de a szolgáltató call centere pont olyan volt, amilyennek a különféle kritikákban már megannyiszor megénekelték. Kb. 40 másodperc után lehetett választani valamit, aztán az almenü almenüjénél végre a szerződésszámot is be lehetett pötyögni. Majd kiderült, hogy az nem jó, és kezdhetted az egészet elölről. Mobilról. Anyátok picsáját nektek is. Csak jelzem, ha nálunk az üffél elcseszi az azonosítót, akkor is eljut istenhez panaszra, aztán majd megmondja, hogy kiféle, miféle, s mi járatban.

30 perc vergődés után végre sikerült nekem is eljutnom a Gizi vagyok, miben segíthetekhez. Majd piszok gyorsan kilyukadtunk annál, hogy áááá, önöknek routere van. Ennek abban van jelentősége, mert akkor arra kell fogni a hibát, mert biztos, hogy a hülye ügyfél még hülyébb eszköze baszta el a netet. Mondok akkor a kisleánynak, hogy már direktbe van ám kötve a net, deróttal megyen, azaz nem megyen. Link van, a felhasználói név, jelszó beírásig eljut, majd vár és bont. Hibaüzenet? Nem tudom, mert a férjem van a gépnél... Oké, érzem, hogy ez így nagyon gáz, de a világ összes pénze nem lenne elég, ha mobilról. Igen, látom, mondja ő, nincs digis telefonjuk. (Ha nincs net, az IP telefon min hordozza az adatot? Oké, én csak a csozé user vagyok, befogtam.) Sebaj, van okostelefon, pötyögöm az emberemnek, hogy elő a farbával, mi a hibaüzenet, meg a háromjegyű hibakód, és a szélessávú kapcsolatot létrehozta-e, mert Csimpilla ezekről faggat mán. És megfenyegetett, hogy ha kiküldi a szerelőt, és a mi eszközünk lesz a hibaforrás, akkor kétezeröccá forint, hoppá vigyáztam. Na, akkor én inkább telefonálok később, mert közben dolgoznom is kell, és sűrűn reménykedtem, hogy a következő hívásomkor egy segítőkészebb jellegű darabba botlok.

És a következőnél tényleg mással beszéltem, mondtam a kódokat, aztán ellenőrizte, hogy a házból más jelezte-e a hibát, majd hoppá, kiderült, hogy az ő eszközük riaszt vagy 20 perce, mert bazmeg van. Az, hogy madárnak néztek, meg szivattak, az elsikkadt, bocsánatot nem kért. Igazából a bocsánattól amúgy se lett volna net, inkább az intézkedésére volt szükség. Ez pedig megtörtént, és 20 perc múlva már újra tudott dolgozni a neten diablózni Mr. Doe. A feszkót le kellett vezetni.

Mondtam én, hogy az annyuk picsáját.

Akkor lazítsunk. Komolyan mondom, azt hittem, ez egy új Depeche Mode szám.

https://www.youtube.com/v/H9dNllkOCkE&hl=en&fs=1

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr405300099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása