A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2014.01.13. 14:41 Jane Doe

Zanzásítva

Ha minden igaz, akkor megvan a félévem, ma volt az utolsó vizsgám. Még két dolgozat nincs kijavítva, de úgy érzem, görbülnek. Ugyebár nem volt jellemző, hogy a kreditbeszámításokat elfogadják a diákoktól, így nem is fecséreltem arra az időmet, hogy Miskolról beszerezzem a hiteles tantárgyi tematikáimat. Menet közben azért kiderült, hogy volt olyan tanszék, amelyik simán elfogadta volna, mindegy... ismétlés a tudás anyja, könnybben vettem az akadályokat úgy, hogy az elmúlt 2 évben én már ezeket többé-kevésbé tanultam.

A suli mellett szaladgáltam haza apuhoz, mert nagyjából 1,5 hónapon át ki-bejárt a kórházba, végül megműtötték az aranyeres csomóit. Nagyon lassan, de javult az állapota, de igazából... Amikor nekem is sok dologgal van tele az agyam, akkor iszonyú teherként élem meg, emlegetem gyakran anyut, hogy mit hagyott a nyakamba zuhanni.

A gyerök heti 3x focira jár, meló után együtt tiplizünk az edzésre, örök futás az életünk, mindig késésben vagyunk, mert nem tudok hamrabb eljönni. Viszont kb. 2 hét után Pimpernel mozgáskoordinációjában olyan fejlődés mutatkozott, hogy még az óvodában is felfigyeltek rá. Tulajdonképp a mozgás, a csoportban való munka miatt bólintottunk a focira, mert amúgy nem ez a sportág a szívünk csücske. Az edzők a szívüket kiteszik a gyerekekért, modern felfogásban megy a foglalkozás, a gyakorláson, a cseleken, a technikai brillírozáson van a lényeg. Jobb-bal megkülönböztetése most már nem olyan nagy ügy. :)

A háttérben folyik még egy rendkívül zavaros hagyatéki tárgyalás, de amióta meghatalmaztam az ügyvédet, ez a teher legördült a vállamról. Arra viszont a jogi asszisztensi végzettségem pont jó volt, hogy 10 perc alatt összedobjak egy halasztási kérelmet.

A téli ünnepkör remekül zajlott, még főzni is volt érkezésem a tanulás mellett. Voltunk bábszínházban, a kölyöknek nagyon tetszett a Diótörő. Simán felismeri a zenéjét, vagy amikor pl. Prokofjevet hallgattam az egyik délutánon, akkor megjegyezte, hogy hasonlít a stílusa a Diótörőhöz. Ügyes krapek.

Kinőtt az első két maradandó zápfoga, és elkezdődött az egyik alsó metsző mozgolódása. Ééééés még mindig épek a fogai, ami a korosztályában sajnos nagy ritkaság: nincs lyukas foga.

És egyébként nagyon sokat nőtt, fut ki hozzám, és "jut eszembe" szöveggel kezdi a mondanóját... Irokézre vágatta a haját, mert szerinte így jobban tetszik majd a lányoknak. Csigalépcsőket épít legóból, száguld a bicajjal, ilyesmik.

Jól vagyunk, csak a 24 óra kevésnek bizonyul.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr605756363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása