A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2009.04.23. 14:33 Jane Doe

Védettség

Bevezetem a meghívásos rendszert, így bizonyos bejegyzéseket csak a tagok olvashatnak. A blog  zöme még így is publikus marad.

A törzskommentelőknek automatikusan küldtem meghívót, ha valaki mégse kapta volna meg, jelezze emailben. Nem akarok magyarázkodni, szerintem érthető, hogy a svájci állampolgárságot könnyebb megszerezni, mint a blogomhoz egy meghívót kapni, még akkor is, ha ez csak egy szimpla napló.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr361078203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barnamama 2009.04.23. 15:17:07

Szia!Tudom biztos van okod levédeni a blogot...én csak azt akartam írni hogy nagyon szeretem olvasni az életeteket...Köszönöm hogy eddig is megengedted!(És sajnálom hogy sokszor nincs időm/erőm kommentet írni...de attól még mindennap benézek hozzád:-)))

További szép napot Pimpikének!(És persze neked:-))

Jane Doe 2009.04.23. 15:29:52

Továbbra is jöhetsz olvasni, mert látszólag semmi se változik, nagyon kevés poszt lesz jelszóval védett. Igazából észre se lehet majd venni, hogy variáltam.

Tiffany 2009.04.23. 15:30:01

Köszönöm megkaptam mindent. és írtam is az imént egy pici mailt.
Nos új nick név van. Nem őrültem meg, de ez most a Mozillán jön be,
az Internet Explorelen vagy beállítva a kedvencek közé ott, más név van, ill. már nincs, szóval felhúztam magam Em. miatt töröltem az inda felhasználásom, majd talán lesz megint, és az leszek? Ki leszek? azt tudom csak kivagyooooooook!:-PBocsi most nálam is összejöttek a problémák és keresem a megoldást.
Mégeccer köszönöm a kitüntetett védelmet! Meg se érdemlem:-P
Ja, hogy miért pont Tiffany? Nos az ALOM LUXUSKIVITELBEN . c könyv, ill film a kedvenceim közé tartozik.
Csók és ölelés és puszi Pimpikének a legtöbbet belőle!!!!
évi.( hogy tudd, hogy ki a frász ez a" bolond " kommentelő":-))

barnamama 2009.04.23. 16:41:40

Okés:-))És köszönöm!

Hajni

kabarbi1 2009.04.23. 17:08:54

szia!

minden nap keresem az írásodat, és nagy örömmel olvasom.
szeretném ezután is!
a fogalmazásod nagyon tetszik. Szórakoztat!
a szomszédaid akár az enyémek is lehetnének.
a játszótéri anyukák!!
na és a kisfiad történetei!

További szép napot!
Kabarbi

Cactusi 2009.04.23. 18:42:51

Bér régebben többször is hozzászóltam, de amióta be kell lépni talán csak egyszer. És hát a használt nickem is foglalt volt már, mikor regisztráltam.

A start oldalaim közt is benn vagy, ezért ha lehet továbbra is olvasnálak!
Az én fiam 23 hónapos, és annak kapcsán írtam többször, hogy rengetegszer ébredt éjszaka. (Most sem alussza át soha az éjszakát)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.04.23. 21:30:17

Én is szeretnék meghívót, ha lehetne.
Köszi: Beso

Jane Doe 2009.04.24. 14:02:20

Cactusi!

Tudod, hányszor gondoltam rád, hogy mi lehet veletek, nyűgösek-e az éjszakáitok! Sajnálom, hogy még mindig nem látszódik az alagút vége. Az összes foga kibújt már a kisfiadnak? Én abban reménykedem, hogy nálunk majd az meghozza a stabil alvást. Addig az éjszakai szoptatás elhagyásával sem keménykedem, ha kéri a kölyök, akkor szopik.

Elküldtem neked is a meghívót.

Jane Doe 2009.04.24. 14:05:58

Olyan jól esett, hogy ennyien írtatok, pedig nem nyulat akartam bokorból ugrasztani! :) Közben azt is felfedeztem, hogy hol lehet az email címeiteket megnézni, mentek is a meghívók.

sukmesi 2009.04.24. 14:19:55

Kedves Jane!
Én ugyan csak egyszer írtam neked a kisfiamról, de azóta is minden nap olvasom a blogodat és várom, hogy hogyan haladtok előre a rágás terén. Kisfiam még előszeretettel eszi a tök pépes kaját, képtelen bármi mást öklendezés, illetve hányás nélkül elfogyasztani :-( Nagyon szeretem a stílusodat és továbbra is szívesen olvasnálak, persze csak ha Te is úgy gondolod :-)

Jane Doe 2009.04.24. 15:03:03

Emlékszem, küldtem a meghívót!

Cactusi 2009.04.25. 22:30:39

Köszönöm a meghívót :)

14 fogunk van. 2 szemfog éppen áttörés előtt. Nyugodtabbak már az éjszakák. Kb 3-szor, 4-szer ébred a lurkó. De a "kiképzés" után ezt már féllábon is jól viselem :). És úgy tűnik, hogy kezdi elválasztani magát, mert mikor ébred, néha már nem is szopizik, csak hozzámbujik.
Most visszagondolva, nem is tudom hogy bírtam hónapokig, hogy 10-12-szer költött föl. Az internetet böngésztem, meg elolvastam néhány könyvet, aztán fölvértezve az okosságokkal mindig valahogy gyűjtöttem még egy kis erőt.
A szomszéd anyukákkal jobbnak láttam nem megosztani a helyzetet. Valahogy mindig tökéletes a szomszéd gyereke :))) rendesen alszik, nem hisztizik a játszón... de ezt te is tapasztalod folyton :)

Cactusi 2009.04.26. 22:34:29

Közben rájöttem, hogy ez is kb olyan lehet mint a szülés. Azt mondják az okosok, hogy ha elengeded magad az árral, nem fáj annyira (vagy nem érzékeled annyira). Ha küzdesz ellene, akkor rosszabb. Hát nekem nem sikerült az "elmerülés", de talán a következő szülésem "jobb" lesz. :)

Az éjszakázás nagyon felőrölt, amíg küzdöttem ellene (amíg megszoktam mondhatnák a negatívabb emberek :) ). Kerestem az okokat, a csodaszereket. Néhány napig volt is olyan, ami hatott. De semmi nem nyújtott igazi megoldást. Így hát beletörödtem. Nem lestem többé, hogy hány óra, hogy hány percet aludtam a legutóbbi ébredés óta. Nem számoltam többet, hogy hányszor voltunk fenn. Nappal nem bosszankodtam, hogy egy szemétdomb a lakás. És egyszer csak javulni kezdett a helyzet.
Most hogy két szemfoga van bedurranva, és még át sem törtek, nagyon rosszul kellene aludjunk. Elvileg. De nem így van. Az éjjel is csak kétszer voltunk fenn.
Szóval szerintem a fogzás csak felerősítette, ami amúgy is volt, hogy túl mozgékony, hogy nem érett még a hosszú alvásra.
Most így gondolom :)
süti beállítások módosítása