A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2009.06.05. 14:43 Jane Doe

Ortopéd

Címkék: kontroll

Azt kell mondanom, hogy nomen est omen, már ami a gyerekortopédiai szakrendelést illeti. Pejoratív értelemben használva: egy ortopéd valami az egész. Mennünk kellene június 10-én a 9 hónapos kontrollra, hogy felírathassuk az új cipőt. A régi szandál kb. ennyit bírt ki, a talpa már erősen kopott és válik szét, mehet is a szemétbe mire az új elkészül, plusz ki is növi a gyerek. Hívom a rendelőt, hogy akkor kérnék időpontot. Ez május utolsó hetében volt. Az asszisztens meg közölte, hogy júniusra már nincs, júliusban végig szabadságon lesz a doktornő*, augusztusra meg még nem adnak időpontot, de ha nagyon sürgős, akkor menjek oda rendelési időben, és majd sorra kerülök valamikor. Biztos odamegyek ám, hogy 3 órát várakozzak, amikor előjegyzéssel is minimum 1,5 óra egy kontroll.

Duzzogtam egy sort Mr. Doe-nak, és kértem, hogy akkor vegyen ki szabadságot és kísérjen el bennünket, mert különben engem rohammentővel fognak a végén a már bezárt Lipótra vinni, de ő ekkor nekem szegezte a kérdést: magánrendelés nem létezik ebből a szakból? Oda is elkísér, mert nem az a lényeg, hogy ki akarja magát húzni a jóból, csak segíteni akar, mert az önszivatásnak is megvan a maga határa.

Na, ezért is lett ő a férjem. Kerestünk a neten maszek gy.ortopédusokat, különös tekintettel az egészségpénztáras kitételre, aztán a legkönnyebben megközelíthetőt választottuk, aki ráadásul nem rejtette véka alá, hogy mennyi az annyi. Most még arra is kíváncsi leszek, hogy ő milyen diagnózist állít fel, mert a jelenlegi doki lúdtalppal vagdalkozása 6 éves kor alatt engem egy kissé felhergelt, és az, akit most választottunk, szintén agyhúgykövet kap a kisgyerekkori felesleges lábboltozat emeléstől. Ettől a mondattól meg az okoskák szoktak felhördülni, hogy igen, ez az, anyuka, most tetszett találni olyan szakembert, aki az ön hülyeségét támogatja, így az illető máris isteni magaslatokba emeltetett. Pedig nem, nem ez volt a célom, de azért, mert valakinek a dr. a neve előtt szerepel, még nem biztos, hogy mindenttudó. (Az apámék háziorvosát például mutogatni kéne az örökös tüneti kezeléseivel, mert okot azt sose keres, az idő és pénzigényes, és pl. altatót ír fel úgy, hogy a veszélyeire nem hívja fel a figyelmet. Olyan fájdalomcsillapítót szedet az apámmal, ami csökkenti a béta-receptor blokkoló vérnyomáscsökkentő hatását... Mindegy, eltértem a tárgytól.)

Szóval, őszintén remélem, hogy a fentiek szerint ugyancsak megkésett időpontkérésem sorsszerű volt, és ezzel egy életre elfelejthetem a zuglói ortop. szakrendelést, mert messze a kedvencem volt, ott mindig olyan remek élményekkel gazdagodtam, hogy csuda!

*na, ezt csináld meg egy termelő vállalatnál, hogy elmész 4 hét szabadságra és a helyettesítésed nincs megoldva. Kezdjük azon, hogy 2 hétre is alig engednek el...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr131165598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lélekbúvár · http://www.lelekapolas.hu 2009.06.06. 12:05:40

Hasonlóképpen jártunk a gyerkőcünk megszületésekor a csípővizsgálattal. Bár a gyerekorvosunk nem csinált belőle ügyet, de amikor a három hónapos vizsgálatnál is kicsit kattogni hallotta a lyánykám csípőjét, beutalt minket, bizti ami bizti. Kértem időpontot a célhelyen, októberben csak januárra tudtak volna adni. Meg a nagy szent lócitromot, irány egészségpénztárra egy maszekrendelő. Jövő héten már mehettünk is (emlékeim szerint). Ahol persze némi tekergetés után lepapírozták, hogy minden a legnagyobb rendben.
Szerintem is jobb az ilyet rövidre zárni.
süti beállítások módosítása