A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2010.06.23. 14:46 Jane Doe

Hajszál a levesben

Címkék: betegség

Amikor már csak 2 arcüreg-öblítés volt hátra, akkor Pimpi kitakarózott az egyik éjjel, és hajnalban, jéghideg végtagokkal sírt fel. Pár nap múlva ennek folyományaként elöntötte a takony. Köszönhetően, hogy már elég tiszta volt az arcürege, nem gennyesedett be, csak egy torokgyulladás lett belőle, meg 3 napig asztmázás. Nem vittem le az orvoshoz, mert naponta jártunk a gégészetre, láza nem volt a gyereknek, szépen javult.

És amikor már majdnem minden tökéletes lett, akkor péntek este egyik pillanatról a másikra rázni kezdte a hideg, 38,4-et mértünk. Csípte a narancslé a torkát, benéztem a szájába, hát tiszta lepedék volt a nyelve, sőt, olyan málnanyelvre emlékeztetett, a mandulái is fehérrel voltak bevonva. Természetesen a rendelésnek már félórája vége, lehetett izgulni, hogy milyen hétvége kerekedik ki ebből. Másnap 39,1-gyel egyéni csúcsot döntött a kölyök, kúp, hűtőfürdő és 1 óra múlva láztalan. A szájában, torkában afta hegyeket láttam, lassan totál étvágytalan lett, a nyaki nyirokcsomóinak a duzzanatát szabad szemmel lehetett látni. Aztán vasárnap a láz már nem jelentkezett, igaz Cataflamoztam, mert olyan fájdalmai voltak a torkában, hogy örültem, ha iszik egy pohár langyos akármit. Aztán jöttek a kezén, lábán, arcán a kiütések. Először melegkiütésre tippeltem, utána 3 napos lázra, aztán hétfő reggelre - mivel egész éjjel vakarózott Pimpi - már a bárányhimlő is felmerült bennem, de még ugye a skarlát gyanúja is ott volt, meg a herpangináé is. Elkülönítőben vártuk a dokit, ő is hosszasan tipródott, végül a 3 napos láz mellett tette le a voksát. Szerdán, azaz ma, megyünk kontrollra, hogy a kiütések hogy alakulnak. Én közben csendesen (egy frászt, olyan idegrohamaim vannak, hogy a kerület bennünket hallgat a tévé helyett) megőrülök, az orrszívótól kiver a víz, és úgy általában tele megint a hócipőm, mert ennek sose lesz vége... Szegény kölyöknek még a talpa is kiütéses, a Fenistil kenőcsöt én megfejeltem Fenistil cseppekkel is, részben hogy az talán hat, részben meg abban is reménykedem, hogy kicsit szedálja a jógyereket, mert nagyon szenved, ezáltal nagyon kezelhetetlen. A torkára meg Tantum verdét fújtam 3x2 puffot, utána legalább tudott enni. Aztán meg Salvus torokpermet a nyákoldásra, plusz a dr. Somi féle orrcseppek, orrszívás, vitaminok, aloé, vaspótlás.

Azért nem volna utolsó szempont, ha az idei nyár nem egy szűk májusi hétvégére estett volna, aztán most meg az özönvíz folyvást. A mi családunk egészségének nem kedvez a nyirkos hideg. Napsütést akarok, 40 fokot, UV sugárzást, aszályt, hogy pusztuljanak a kórokozók, és gyógyuljon a gyerekem. Utazni akarok a mamáékhoz, vár bennünket a kismedence, a kert, a kuytusok. A másik mamánál meg a strand, a strucc és a felújított játszótér. Október óta a gyereknek is, és nekünk felnőtteknek is elég volt a gyógyászati ámokfutásból.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr302103966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

windmilly · http://oroszlan.inda.hu 2010.06.23. 19:21:55

Jobbulást Pimpinek!!!! Drága Jane, bízz abban, hogy kinövi a gyerek és előbb utóbb "Mak Marci"lesz. Te pedig vigyázz magadra, tudod: anya csak 1 van:-P
süti beállítások módosítása