A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2011.12.27. 11:28 Jane Doe

Újabb hírek

Gyerkőcnek sanszos a tüdőgyulladása, kapott antibiotikumot, pénteken kell vele visszamenni kontrollra, hogy javul-e. Most apu van vele otthon, este megy Mr. Doe is haza. Felhívtam a figyelmüket, hogy az AB hatására széteső bacik fognak egy kis állapotromlást, esetleg lázkiugrást okozni, de aztán holnapra javulnia kell már a közérzetének - kell, kell, kell! 

Állam- és jogtörténetből jelest kaptam (kedvenc tárgy, kedvenc előadó és remek vizsgaélmény), tulajdonképp bármit húzhattam volna, mert rendesen felkészültem, de azért kifejezetten szerencsés kézzel választottam a tételek közül. Így az angol jogrendszerről és az 1848 utáni magyar büntetőjogi eljárásrendszerről kellett beszélnem.

Az miért van, hogy amióta elkezdődött a vizsgaidőszak, a családban valaki folyton beteg... csak a tél miatt, vagy ez vár ránk a májusi vizsgákkor is? És ha már kiszámíthatóság: a holnapi vizsga utánra nekem is megint be kell lázasodnom, meg taknyosodás, mert ez meg az én személyes felkészülési menetrendem. (Bár nálam a stressz és a reflux rendesen rásegít.)

És most fókuszáljunk az igazságügyi 7 tételre. Legfelsőbb Bíróság, így 3 nappal az átszervezése (pardon, átnevezése) előtt, meg OIT és társai... 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr703498511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

windmilly07 2011.12.27. 17:00:24

Boldog karácsonyt így utólag is és itt is..
Bízom benne, hogy a vizsgádat sikerrel abszolváltad:-))
Jó egészséget az egész családnak a következő napokra és a következő évre.is.
p.s. "a számom azért változott 2011-ről 07-re" mert a gépem változott ismét,én továbbra is vagyok aki voltam!:-P... )

JónásBrigi35 2012.01.07. 20:42:17

Jobbulást, és Boldog Új Évet!
süti beállítások módosítása