A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2012.10.18. 22:43 Jane Doe

Bearanyozzuk a napját

Az intenzív foglalkozás szépen hozza gyümölcsét, a ceruza Pimpi kezében egyre szebben áll, és határozottak a vonalai, már van benne kraft. Kedvence a képkeret készítése sormintával. És az óvónő is megdicsérte, hogy megy hozzá feladatot kérni, ami olyan összekacsintós dolog, mert az iskolaérettség kiskátéjában is benne van a feladattudat, és akkor most már ezt is elkezdhetjük kipipálni.

Már kezdtünk hátradőlni, hogy akkor talán leszállnak rólunk, de nem, ma délután odajön hozzám az óvónő, hogy okosodik a gyerek, de sajnos erősödni kell még testileg is, és valószínű, hogy 1 évet maradni fog még oviban. Mondtam, hogy ne már, ő válaszolta, hogy de. Magamban meg arra gondoltam, hogy most az én malmomra hajtja a közoktatási törvény a vizet, söpörni fogják kifelé a gyerekeket az oviból, kell a hely a hároméveseknek. Nem, nem hagyom magam, nem hagyom, hogy elvegyenek 1 évet a fiam életéből.

Megkezdődnek novemberben a felkészítők a leendő suliban, majd beszélek a tanító nénikkel is, kikérem a véleményüket. Most voltak a gyerekek egy sportdélutánon is az iskolában, és a fiam olyan büszkén hozta hazáig a kezében az ajándékukat, hogy mindenki láthassa, ő az iskolában volt, és jövőre majd oda fog járni. Ezek után biztos nem lenne neki csalódás egy újabb év a dedóban.

Mellesleg az iskolával, hogy ő már nemsokára nagyfiú lesz, remekül lehet motiválni.

Rengeteget változott. A barátnőjével nem ölik egymást a játszón, hanem közösen szerepjátékoznak, hintaversenyeznek, falevelet és ágakat gyűjtenek. A hasán ott van hosszában a linea alba, már nem az a kis hordó pocak. Amikor ránézek a fényképére, amit most csináltak az oviban, nem egy baba, hanem egy kicsi fiatalúr néz vissza. (És nagyon durva, hogy mintha én néznék félre a fotón, mintha egy 30 évvel ezelőtti kislány fotója lenne, csak fiúsra nyírt hajjal, ingben, mellényben, nem pörgős szoknyában és nem kékek, hanem barnák a szemei. Az apja teste, de az anyja tekintete. A genetika csodás.)

És kaját rendel tőlem a fiam, lencsefőzeléket, krumplifőzeléket, és az anyósom szintjére emelkedtem, mert anya, ez isteni finom! És eddig csak a mama főzött neki finomakat, de most már én is. 

Nem adom fel, hiszen én vagyok az anyja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr934857192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása