A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2014.01.16. 22:15 Jane Doe

Unom

Azt nem értem, ha apám jár a pszichiátriára, azzal miért nem kezdenek valamit, hogy nyilvánvalóan nem dolgozta fel a felesége halálát, pedig már 3,5 év eltelt. Tudja pontosan, hány nap telt el azóta. Nekem még az évek számán is el kell gondolkoznom. Valószínűleg azért, mert van egyéb elfoglaltságom... Például az, hogy minden este végig kell hallgatnom a nyafogását. Örökké az orvosokat járja, de ha azt mondják neki, fogyjon le, akkor felháborodik. Pedig tényleg ez a titok. Mindjárt aludna éjjel, nem budira járna, mert ahogy vízszintbe kerül, megindul benne a törpevízmű. Folyton csak a tablettákat várja, neki az a jó, ha sok gyógyszert kell szedni, mert akkor van mire sajnáltatnia magát. Irtózatos mennyiségű energiámat szívja el, és nem hiszem, hogy ez valahol meg van írva, hogy ezt nekem kötelességem tűrni. Ha ilyen leszek, agyonverem saját magam egy lapáttal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr455761946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása