A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2012.04.12. 21:42 Jane Doe

Életjel

Megnyugtatásul közlöm, hogy mindenki él és virul. Szörnyen szégyenlem, hogy ennyire eltűntem. A munkám olyan szinten megsokszorozódott, hogy régebben 3 nap alatt hoztam össze annyi ügyet, mint most 1 nap alatt. Ha minden igaz, egy március végi programfrissítés valamennyit csökkent a munkámon, de azért annyira nem örülhetek, mert ötödik sebességbe kapcsolatak az ügyfélszolgás projektünkkel, és engem ez eddig elkerült, de attól tartok, a többiekkel nem mentek sokra és most én kerültem célkeresztbe. Gondolom, az hogy mindent időre és elvárásoknak megfelelően leadok, ötletelek, nem cirkuszolok, szolgai alázattal teszem a dolgom oda fog vezetni, hogy egyre több témában számítanak rám. Egyébként ez is érdekes, már nagyon várom, hogy a végén az utolsó kis mozaikot is beillesszük a helyére és megcsodálhassuk a munkánkat. Az elmúlt hetekben többször is kaptam azt ügyféltől, hogy ők még hivataltól ilyen törődést és figyelmet sosem kaptak, nem ehhez vannak szokva... (ha ezt a főigh. hallaná!)

Az egyetemen 2 hetente van valamilyen vizsgám, a kevéske szabadidőmben tanulok. Épp ma kaptam meg a jó hírt, hogy etikából a tananyag első 4 fejezetére megvan a felmentésem, mert sikerült a zh-m. Hány ember tartott miatta hülyének, hogy készültem rá, hányan voltak vele úgy, hogy minek most vizsgázni, ha a egyben is le lehet tenni. Nade, nem mindegy, hogy nekem már csak 3 fejezetből és nem 7-ből kell beszámolót írnom!

Közben meg az én kis mukim 5 éves lett. A futóbicajjal már simán megtartja az egyensúlyát, ha nem lenne nehéz a rendes bicajon taposni a pedált, akkor már az is menne neki. Egyre jobban uralja az érzelmeit, a nőket az ujja köré csavarja, mert bár senkitől se tanulta az udvarlást, de ő mindig, mindenkit megdicsér. A szép pulcsiját, fülbevalóját, a körmét, a nyakláncát. Ő a szeretet nagykövete. És olyan okos, úgy fénylik az agya, hogy a paksi atomerőművet is kiválthatná. (Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy akaratosságában meg az Orbán Viktor bácsira hasonlít, tehát azt is mondhatnám, hogy ezekkel az adottságokkal akár még miniszterelnökségig is viheti!) És a Szamosban rendelt tejszínes csokitorta olyan volt, mintha egy darab mennyországot vettünk volna a szánkba. (Aztán másnap reggel húztam Miskolcra, mert vizsgáztam.)

Álcázott nőnapi ajándékként meg meglepettem magam egy Sony Ericsson Xperia Minivel, amit lassan csúcsra járatok, az életemet azon élem. Az emberrel ingyen üzenünk és telefonálunk egymásnak, van közös naptárunk, tök jól tudom szervezni az életem, nem kell minden vackot kinyomtatnom, mert csak megnézem az emailemet a telefonomon. Amikor rohanok az egyetemről a vonathoz, akkor csak ránézek az Elvirára, és megnyugszom, hogy az IC már megint késik, tehát nem fogom lekésni, mert ugye Miskolcon meg jól elcseszték a számomra pont jó közlekedést, így aztán nagyjából sehova se érek oda időben.

Oké, akkor most megyek, mert még telefonálnom kell apunak, és a gyerek is aludna már.

Még egyszer köszönöm az aggódást. Tényleg kevés az időm - bár akkor az okostelefont használhatnám 3 soros posztolásra is. :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr284396318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

windmilly07 2012.04.17. 20:22:11

Hurrá, huirrá, éljen éljen, KÖSZÖNÖM!!!!
Nagyon féltem, hogy vagy valami betegség a családban, vagy munkaügyi biztonságosságból jegeled a blogod. De így jó, értem, hogy semmire sincs időd.
Pimpit ISTEN ÉLTESSE SOKÁIG!♥
Neked pedig gratulálok a sok sikerért ,! További erőt , boldogságot, sikereket kívánok!
Azért néha, ha csak 1 szót is jó lenne olvasni rólad, tőletek, nekünk.
csókság ezerrel!!!♥
süti beállítások módosítása