A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2013.01.08. 17:01 Jane Doe

Bünti

Sikerült Miskolcon az ellenőrnek a már egyszer alig láthatóan lyukasztott jegy újralyukasztásával elkapni. Mondom neki, örülök, hogy ilyen jó a szeme, én nem láttam, hogy használt, mert nem volt kilyukadva, arra felfigyeltem volna. Karban kéne tartani a lyukasztókat. Nem tudtam meggyőzni arról, hogy nem rosszhiszeműen jártam el, feltette a szemüvegére a második szemüveget is, aztán elkezdtünk veszekedni. A buszt elszórakoztattam, végül ott tartottunk, hogy akkor Tapolcán a rendőrök fognak rám várni. Nem keménykedtem tovább, átadtam az igazolványomat, mert akkor engem kirúgnak a melóhelyről, mert ez nem méltó viselkedés a köz szolgájához...

A szállodába érve olvasom a honlapjukon, hogy 3300 Ft a helyszíni bírság. A fenébe, nekem a kielégítetlen ellenőr vénasszony ezt nem mondta, csak a csekket tolta a pofámba. És mivel nem életvitelszerűen bliccelek, lövésem nincs arról, mi ilyenkor az eljárás. Hogy leszállít, vagy ott azonnal fizettet, vagy csak simán csekket ad. Engem egyszer büntettek meg, amikor 1997-ben Pestre költöztem és a munkahelyemen megkaptam az éves bérletszelvényt, aztán nem tudtam, hogy az önmagában kevés, nem a személyim kell hozzá, hanem csináltatni kell hozzá igazolványt is. És amilyen a szerencsém, 20 perc bérletszelvény büszke tulajdonlása után jött az ellenőr és nem értette, hogy létezik olyan hülye, aki nem tudja a dörgést... B+, addig bérletem se volt soha, mi ott az Alföldön biciklivel jártunk vagy gyalog, a busz meg ingyen vitte az ottani munkahelyem dolgozóit.

A legfontosabb tanulság, hogy csak a női ellenőrök ilyen görények. Egy férfi simán leszarja, de a nők agyában valami nem kerek. Kb. 25 után megfeketedik a szívük és átmennek ilyen türhébe. Amelyik pasi szintén kekec, annak meg vagy a génjei tökölődnek, vagy beteg. 

Nem elég, hogy vizsgaidőszakban nem közlekedik a közvetlen járat a vonattól az egyetemre, mert nem gazdaságos, így a 17 perces utat 40 alatt teszi meg az ember jó esetben, meg 600 Ft a 2 jegy oda, 600 meg vissza, erre meg is büntetnek, mert a vakegér szememmel nem láttam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr125006520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása