A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2013.05.14. 15:51 Jane Doe

Fölvitte

Valamikor februárban írtam ezt a fiók mélyének:

Már 1 hónapja, hogy nem az anyatigrisek közt dolgozom, hanem a főnök titkárságán tolom átmeneti jeleggel az aktát. Fölvitte az isten a dolgom. Rengeteget dolgozom, rendszeresen túlórázok, önmagam utolérésepedig csak múló illúzió, mégis azon rimánkodok, mesterkedek, hogy az átmeneti állapot váljon véglegessé, hadd maradjak a titkárságon, mert nem akarok visszamenni az asszonyok közé.

A harmadik félévemet is sikerrel zártam, az eddigi legszebb átlagommal. A 40. születésnapomon írtam egy négyes kereskedelmi jog kollokviumot, amire nagyon büszke voltam. Jelentkeztem az ELTE-ÁJK-ra, de addig még a 4. félévet is meg kell csinálnom, meg utána a szakmai záróvizsgát.

Aztán lett még egy szülinapi ajándékom is: olvasószemüvegre ítéltettem. Volt ám nagy rácsodálkozásom, hogy végre tisztán és élesen látom a betűket! Az meg már hab a tortán, hogy a puskáimat is el tudom olvasni. Igaz, puskázni nagyon ritkán szoktam, inkább a felkészüléshez szükséges, vizsgán ritkán van alkalmam használni, meg 90%-ban fejből is mennek a válaszok, de ha mégis rápislantok, elég 1 szó is, aztán beugrik, és most azt az 1 szót penge élesen látom, szinte bevésődik az agykérgembe. 

A malac most gyógyult fel a skarlátból, szerencsére időben észrevettem, hogy nem influenza kezd nála kibontakozni, így hamar megkapta az antibiotikumot. A lábadozás ideje alatt hatalmas sakkpartikat rendeztünk.Egyre jobban ráérez a gyerek a játék stratégiájára, így kezd kimondottan élvezetes lenn a sakk.

Apámnak végre megállapították, hogy refluxa van. Én ezt kb. 3 éve mondogatom, most a legutóbbi gyomortükrözése aztán bizonyította is. Persze a diagnózis önmagában kevés, apám is az a kategória, aki a gyógyszertől várja a javulást, esze ágában nincs életmódot változtatni, pedig anélkül a reflux nem fog javulni, Élő példaként állok előtte, és leperegnek róla a szavaim.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr315087596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása