Balga anya, mit csinál? Vesz új cumit (kupika) a gyerekének. Mivel a megszokott, bevált, olcsó Babylove márkájúból a következő méretben sznob fiús anyának felvállalhatatlan színek és ábrák voltak, a Mam márkájúra esett a választás. A sanda gyanú árnyékként telepedett a válogatásra, nem lesz-e gond, hogy más a cumi szopókája, nem fogja-e elutasítani a ded. Ááá, legyintettem, biztos, hogy észre se veszi, kicsiként is volt 3 fajta cumija és ezzel elaltattam a gyanakvásomat, majd okosan 2 drága cumit is betáraztam. (Drága? Piha! Hol van a Mam az agyonsztárolt Aventhez képest? És milyen csúnya az Avent! Biztos azért szoknak le róla a kölkök. Vagy azért, mert 2 havonta újat kell venni - még akkor is, ha a szopóka ép-, aztán kész is az anyagi csőd. Vagy vajas kenyér vacsorára, vagy Avent cumi a pofádba.)
Na szóval, hazavittem, megsütöttem kifőztem az új cumikat, a gyerek meg jól kiköpte. Kezébe vette újra, forgatta, szájába tette és undorodva megint ki, meg még öklendezett is hozzá. Nem értette, hogy mi történt a kupikájával. A vállam megveregethetem, továbbá kezdhetek hozzászokni ahhoz, hogy piros lesz az alvós cumi, de ha nem akarok drasztikus leszoktatásba fogni, akkor hagyom a Babylove-ot. Ez aztán a cumizavar! (Ó, igen, és ilyen cumifüggőség mellett vetkőztet a gyerekem és követeli a cicit.)
Végszó: sose válts bevált cumimárkát, mert nem biztos, hogy a gyereked kultiválja.
Ti mondtátok