A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2008.12.22. 14:55 Jane Doe

Apróságok

Címkék: kommunikáció

Tegnap este felé térdelek a gyerekszobában, gyerek elém áll és mondja: Anyuci, puszi adok. És jön, és cuppog a levegőbe, majd a képemre nyomja a száját. Aztán ment, és apucit is puszilgatta.

Aztán új szavai közé tartozik, hogy antibiotikum (antibikum), reggel meg kavarom neki a joghurtos pempőt, meglátja a Milupás dobozt és rávágja: gabonapehely (gabonapepej). Ezen elámultam, mert szerintem nem sűrűn mondogattam neki, sőt, eddig nem is próbálkozott vele, most meg bevezető nélkül állt vele elő. Nem hiába ámuldoznak tőle a dokinál, hogy sokkal idősebbnek gondolnák, és még nincs 2 éves, továbbá, hogy ő olyan különleges szavakkal rukkol elő. :)

Ezek tükrében már nem csodálkozom azon, amikor tavaly egy 4 éves forma kislány megkérdezte, hogy az én gyerekemnek nincs-e pelenka dermatitisze, meg koszmós-e a feje (egy Pimpi korú kisöccse volt). Azt hittem, leesek a hintáról. De ma már tök természetes, hogy amit hallanak tőlünk, azt mondják vissza.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr35836685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sukmesi 2008.12.25. 16:28:13

Szia! Ma délután véletlenül találtam meg a blogodat a neten, miután a 10 hónapos kisfiam a szokásos déli műsorát adta elő: már akkor sír, ha beültetem az etetőszékbe, majd üvölt, ha felrakom az előkéjét és ezt tovább fokozza, ha hozom a főzeléket. Az első falatnál már öklendezik, ha tetszik neki, akkor talán még pár falatot eszik, de ahhoz is komoly játékkészletet kell felhasználnom, ha nem akkor egyszerűen zájzár...ha anyának rosszabb napja van, akkor egy-két falat tömése a gyerekbe... mégis egyen azért valamit. És most jön a második felvonás: bármely kicsiny darab az ételben már öklendezésre készteti és már jön is visszafelé az egész ebéd, amit már fél órája próbálunk kanalazgatni.

Szóval ezen történések után írtam be a google-ba, hogy 1"0 hónapos nem eszik" és megismerkedtem a blogoddal.

Végre valaki, aki nyíltan leírja az érzelmeit és pillanatnyi érzéseit, dühét, csalódottságát, nem csak csöpög a gyereknevelés csodáiról. Igenis ez egy igen nehéz meló és nem vagyunk tökéletesek, kiborulunk, káromkodunk néha, mert emberből vagyunk. Amúgy meg aki beszól, az örüljön annak, hogy az ő gyereke jó evő, jó alvó, nem dacos, mert ez csak a gyerekről szól, nem a te képességeidről. Nem hiszem, hogy ő jobb anya, egyszerűen csak könnyebben kezelhető a gyereke. Ezt bizton állíthatom, hiszen a most 4.5 éves nagylányommal semmi, de semmi gond nem volt: jól evett, vidám volt, egész éjjel aludt, nagyon korán beszélt stb. A fiam pont az ellenkezője: nem eszik, iszonyatosan fájdalmasan fogzik, mindenért nyüglődik. Pedig elvileg mindent ugyanúgy csinálok :-)

Kitartást, türelmet (nekem is kellene, ma már bőgtem egyet együtt a gyerekkel, amikor összehányta a konyhát, mert ic ipicit darabos volt a kaja) és boldog karácsony t kívánok nektek! Üdv: Mesi

Jane Doe 2008.12.30. 11:15:44

Kedves Mesi!

Nagyon sokat adtál nekem azzal, hogy megosztottad velem a történetedet, köszönöm, hogy bíztatsz, ugyanakkor sajnálom, hogy ilyen sokat szenvedtek. Nem irigyellek, biztos, nehéz lehet így, hogy a mintaszerű kislány után egy temperamentumos kisfiút kell nevelned.

Én is kitartást, türelmet kívánok nektek, meg egy zavartalanabb következő évet!

süti beállítások módosítása