A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2009.05.12. 14:17 Jane Doe

Csalódás

Van nekem egy cinikus megjegyzésem, hogy az IKEA cuccok összeszerelési útmutatója egy intelligencia teszt: ha sikerül az elemekből fiókos komódot szülni, bízhatunk magunkban meg az értelmi képességeinkben. Ha a szekrény helyett anyahajó lesz a végtermék, kérhetjük felvételünket a Mensa csapatába. Ha az 5 elemből, 8 csavarkötésből és 4 kampóból nem sikerül a kiságyat meghegeszteni, akkor nem kell csodálkozni azon, hogy az életünk egy rakás szar.

Pedig én bíztam az anyámékban, mondtam, ne kapkodjanak, marha egyszerű a kiságy összeszerelése, szinte adja magát, hogy mit hova illesszenek. Én 8 hónapos terhesen meg tudtam oldani, és egy élmény volt.

Öcsém és Mr. Doe előre tudta, hogy ez lesz. Én kitartóan szurkoltam, hogy nem, ennyire még az én szüleim se műszaki antitálentumok (oké, apám megfojtja a kalapácsot és egy szöget se bír beverni a falba, ezért is rimánkodtam anyámnak, hogy egyedül, apám távollétében csavarozzon).

Most majd hazaérve a nagyszülőkhöz, elsőként kiságyat szerelünk septiben, hogy az unoka kb. 40 perces csúszással, de alhasson végre. Mert nem tudom, hogy a vonaton elszenderedik-e. És bár anyám szerint annyira fel lesz pörögve az unokája, hogy aludni se tud, én ismerem már annyira a saját gyerekemet, hogy tudjam: azért mert ő még futna egy maratonit, le kell tenni aludni, és csodák csodájára ilyenkor jön egy láthatatlan szellem, aki tarkón vágja a gyereket, hogy elájuljon és 3 órát aludjon egyben. (Vannak helyzetek, amikor a szülőnek észnél kell lenni.)

Csalódott vagyok. Pont, mint tizenévesen, mikor rájöttem, hogy a szüleim egyáltalán nem istenek...

Jelzem, már attól is falra másztam, amikor azzal jöttek elő, hogy a vasútállomásról hazafelé ugyan ugorjunk már be az unokatesómék boltjába, mert invitáltak bennünket. Én meg mondtam, hogy ebéd és alvásidőben, nyakig pisis pelenkában, szétizzadva, koszosan, nagy pakkal és egy rohanó férjjel, aki ebédel és utazik vissza Pestre: NEM. És az unoka nem fog busójárást tartani a rokonság körében, nem fogom véres kardként hurcolászni. Aki kíváncsi rá, eljön és megnézi - nekem nem fontos, hogy Mici néni is lássa a szép gyerekem. Nem fogok vendégségbe mászkálni és folyton fegyelmezni, hogy Pimpike, a Herendi porcelánt nem szabad, a bőrfotelt se, ne cibáld a kutya farkát, ne nyaljad a cica száját. Én állítólag pihenni megyek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr661117143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiffany 2009.05.12. 17:47:18

Kire hasonlít ez a ....család?:-P
A történetet szenzációs, akár egy klasszikus, vagy modern szépírás.
Tudom már írtam( nem elégszer!:-P)
A helyzet még máig ismerős.:-)))
Köszi az élményt Jane!
é.

Lélekbúvár · http://www.lelekapolas.hu 2009.05.13. 11:17:54

Nekem is nagyon tetszett a sztori. Különösen a megfogalmazása. :-) Kabaréba illene. :-)
A zuram az utolsó bekezdésre azt mondaná, hogy Pimpike, nyugodtan a Herendi porcelánt, a macska farkát, a kutya nyelvét, legalább máskor nem fognak meghíni. :-)
süti beállítások módosítása