A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2011.06.08. 13:28 Jane Doe

Dzsungel mánia

A franc essen a Sparba, meg belém is! Az elején nem vettem gyűjtőalbumot, mert minek. Aztán az oviba lelkesen hordták a kölkök a saját albumaikat, így a fiam rí, hogy neki is kell olyan, nem elég a saját füzete. Na, hetekig kujtorogtam az albumért, de nincs, és nem is lesz. Helyette le lehet tölteni a netről, és ki lehet nyomtatni. 72 oldal, telibe színes, nem lenne elég rá egy töltet patron. És akkor arról nem beszéltünk, hogy a könyvszerűséget félbe hajtott A3 lapokra nyomtatással kívántam volna elérni.

Basszus, basszus, basszus. Sajnálom a gyerekem, mert ezt én szúrtam el, és érzem, mennyire fáj neki, bár még ígértem, hogy próbálok szerezni valahogy, valahonnét. Ráadásul itt van 300 matrica, amit be kéne ragasztani...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr452967662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ERA 2011.06.09. 18:07:16

A vaterán még tudsz venni!

Jane Doe 2011.06.10. 10:46:41

Köszönöm, tegnap pont le tudtam csapni egy fix áras darabra. A licitálósoknál esélyem se volt, irtóra felverik az árat, és azért 3 ezernél sokkal többet kiadni érte -- szerintem -- már túlzás, akármennyire is csalódott a gyerek. Most várjuk a postást, remélem, nem az ablakon dobtuk ki a pénzt.

Ja, és végső megoldásként nyomtatni is lehetne, de az még drágább, mert az oldalak 100%-ban telítettek a színnel.
süti beállítások módosítása