A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2010.05.29. 14:21 Jane Doe

Maszekolunk

Péntek reggel már megint dugulós orral kelt Pimpi - 3 napig volt nagyjából tünetmentes. Apróság, nem komoly ez a dugulás, mert egyéb baja nincsen, ment is bölcsibe, de tudom, hogy ebből megint gennyes akármi lesz. Azonnal felhívtam a maszek gégészt, még aznap késő délutánra lett is időpontunk. Gyógysapka. Dr. Somi. Sokan megszólják, pénzsóvárnak tartják, szerintem meg egy olyan doktornő, aki erre tette fel az életét, hogy minél több gyereket és felnőttet gyógyítson meg a tudásával. Hogy közben egy MLM lánc termékeit is forgalmazni kezdte, mert azt tapasztalta, hogy azokkal a természetes anyagokkal az immunrendszer jól támogatható, egy mellékes dolog, és senkire se nézvekötelező.

Nekem nincs ellenérzésem a doktornővel szemben, szerintem egy tündér, és az egész csapata fantasztikus, a rendelő meg gyerekparadicsom. Itt aztán tényleg a gyerekek az urak. Azt is megértem, ha valakinek más a véleménye, maximálisan tiszteletben is tartom.

Szóval: meghallgatták a litániámat türelmesen, összeírtam mindent, és hát mondtam, hogy én nem nyugszom bele abba, hogy majd elmúlik, meg felszívódik, mert szerintem a gyerek  arcürege tele van kórokozóval... A doktornő mondta, hogy jól tettem, jól sejtem, s ha hamarabb megyek, akkor a mandulaműtét is elkerülhető lett volna. Aztán megvizsgálta Pimpit, türelmesen és alaposan, megmérte a dobűri nyomást, megbeszéltük, hogy az egyik füle már megint beteg, fülkürthurutja van, azért kezdett dugulni az orra is (pont azon az oldalon, milyen véletlen). Orrspray be az orrlyukakba, meg a táskámba is kétféle, hogy egyiket nappal, másikat este kell használni. Utána még jött egy pisiteszt és egy fotoszkenneres immunteszt (ez opcionális, én kértem, mert kíváncsi voltam, hogy jól etetem-e a gyereket, jól ellátott-e antioxidánsokkal, mert ha igen, akkor gyorsabban is  gyógyul). Ezek eredménye nagyjából kiváló. Aztán 10 perc inhalálás jött, remekül tűrte a kölyök, pedig féltem, hogy ennyi ideig nem marad nyugton. Utána beültünk a polarizált fény elé, és végül jött az arcüreg átöblítése. Hihetetlen, mert most szinte alig hurutos a gyerek, de annyi taknyot szívtak le belőle, és tényleg az volt, nem a benyomott sóoldattal keverem a látványt, mert azért némi tapasztalatom már van... Szóval hosszasan szittyózta az asszisztens Pimpi orrát, Pimpike hol tűrte, hol meg sírt, meg kapkodta ki a nő kezéből a cuccot, de azért csak sikerült a takony végére járni. Utána kapott kekszet, lufit, dokinénivel konzultáltunk esmént, és jövő szerdán folyt. köv. Mivel gyerekbarát a környezet, Pimpike örül, hogy megyünk, ő csak két dolgot kér mindig: ne szúrjon meg, ne fogjon le. És ezt be is tartják.

A piszkos anyagiak: A GYES, ami már lejárt, de ha még lenne, akkor oda utalódna... Alapjáraton 6 ezer az első vizsgálat, 4 ezer a kezelés. Az opcionálisok meg: 3 ezer a vizeletvizsgálat + fotoszkenneres felmérés. A jövőben már csak kezelések lesznek. Hogy hányszor kell még menni, az attól függ, mikor takarodik ki az utolsó takonygombóc. Itthon meg orrspray, orrszívás, fülmelegítés, és az "egészségszerek" iszogatása a feladat. A cél, hogy a bacikat teljesen kitakarítsák az arcüregből, visszaállítsák a normális dobüregi nyomást, s aztán remélhetőleg 1 évig nem lesz gond.A próféta szóljék belőle.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr852040286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamua 2010.05.29. 17:47:15

jól van, örülök, hogy végre olyan ellátást kaptatok, ami jár! remélem, sikeresek lesznek a kezelések, és ne kelljen belőle sok. az biztos, hogy a gyerekbarát környezet és főleg a hozzáállás elősegíti a gyerek együttműködését és gyógyulását is. nagyon drukkolok!

windmilly · http://oroszlan.inda.hu 2010.05.29. 18:20:27

Valóban főnyeremény ez a dokinő! Gratula Jane, hogy" lejártad érte "a lábad!:-))
További minden jóóóóóót!:-))))

basislager 2010.05.31. 10:09:09

Mi is hasonlókkal küzdünk és köszönöm ,hogy ezeket leírtad. Nekem adott egy löketet, kérek én is időpontot ennél a doktornőnél.
Anita ( zugolvasó)
süti beállítások módosítása