A Névtelen család

A főbb szereplők: Jane Doe Doe Junior Mr. Doe

Előzmények

Ti mondtátok

  • Jane Doe: Elnézést, de tájára se néztem a blognak! Remélem, találtak szakembert, ha nem, és még nem késő, én... (2014.01.13. 14:10) Rágásról megint
  • Ancsika32: Kedves Jane Doe! Örülök, hogy fenti hasonló problémám kutatása közben felfedeztem oldalát! Kisfiam... (2013.11.04. 05:55) Rágásról megint
  • windmillly13: Kérhetném hogy "fogadjatok örökbe!", bár velem több nyűgöd lenne, mint Pimpivel.Én már "nem az a f... (2013.08.09. 16:16) Szurdok
  • windmillly13: Hurrá! Köszi , megtaláltam a dalt, remek!+ , ha belegondolok, hogy a túra után micsoda lábfájás gy... (2013.08.09. 16:06) Csóványos
  • windmillly13: Szívből, szeretettel gratulálok!!!! Remélem készült foto, és egy alkalmas pillanatban, úgy by the ... (2013.07.31. 19:29) Felvettek
  • Utolsó 20

2009.09.14. 14:23 Jane Doe

Újabb önjelölt tanácsadó

Címkék: nevelés

- Tudod, hogy ezzel nem érsz el semmit - hangzott fel anyai intelmem, de a gyereknek meg se kottyant, tovább fetrengett a DM ajtajában. Nem engedtem neki, hogy bemenjen a pénztár mögé, ahol a porral oltó is leledzik.

- Jól mondja anyukád, ezzel nem érsz el semmit - így egy járókelő, arcán a rosszallás, megdöbbenés, és mellesleg ölni tudott volna. De ezzel nem hagyta abba, hanem folytatta:

- Ez rettenetes, hogy szokott rá erre, hogy lefeküdjön a földre?!

- Ez nem rászokás kérdése, 2,5 éves, dackorszak, majd abbahagyja.

Csóválta a fejét, de végül ment tovább. Szerencse, mert iszonyúan felbosszantott és nem biztos, hogy normális hangnemben tudtam volna folytatni. Látszott rajta, hogy ha valaki nem tudott a helyzettel mit tenni, az ő volt, és speciel megverte volna a fiamat a helyemben. Neki volt teher, hogy egy hisztiző gyereket kellett látnia, közben meg nekem csinált még nagyobb terhet azzal, hogy grátisz beszólt. Remélem, azért én is tudtam annyi kihányt epét feléje sugallni, hogy ma délután már agyvérzést kapjon. Tisztán emberbaráti szeretetből. Megkönnyítem neki a sorsát, aztán a továbbiakban nem kell ezeket a mai impotens anyukákat látni.

(Egyébként hazáig ment a műsor, mindenen és annak az ellentetjén. Fo-gal-mam nincs, hogy mi volt az oka. Egyszerűen csalánra pisilt az utód. Enni se nagyon akart, aztán ment is aludni gyorsan.)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doe-family.blog.hu/api/trackback/id/tr861381126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teofil 2009.09.14. 15:12:08

Szia!
Kicsi és elfáradt. Én ilyenkor direkt megölelem a fiamat, vagy simogatom a haját, elmondom, hogy nem lesz semmi baj, nagyon szeretem. Szerintem ez a gyereknek is jó, aki látja meg mérgelődjön, hogy nem szadizom a gyereket, hanem kiállok mellette.

Cactusi 2009.09.14. 23:53:22

Én is csak egy mai impotens anyuka vagyok :)))
Hallom is néha hogy bezzeg a régiek, több gyereket símán felneveltek...
Van aki szerint a mai gyerekeket nem lehet nevelni.
De szerintem a férjemnek van igaza leginkább: nagyanyáink elfelejtették a nehéz napokat. Mert rég volt :))))

Teofil 2009.09.15. 21:33:42

Ezt már én is megkaptam. Szerintem az egész jóindulat kérdése meg némi intelligencia. Azért mert nekem valami könnyen megy/ment, másnak lehet még nehéz. Nekem inkább az a szomorú, hogy vannak olyanok az idősebb korosztályból, akik abból nyerik az önbizalmukat, ha leszólnak másokat. Mi majd remélhetőleg megértőbbek leszünk.
süti beállítások módosítása